Wij zijn hier om te luisteren

Bij Fatbikekoning doen we er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Uw feedback is belangrijk voor ons en wij horen graag van u. Of u nu een klacht, een suggestie heeft of gewoon uw mening wilt delen, wij zijn er om naar u te luisteren.

Hoe u een klacht kunt indienen:

E-mail ons: Als u wilt, kunt u ons een e-mail sturen op [email protected] met als onderwerpregel ‘Klacht’ of ‘Feedback’. We zullen binnen 48 uur reageren.

Onze toewijding

Privacy: Uw privacy is belangrijk voor ons. Alle klachten en feedback worden vertrouwelijk behandeld en we zullen uw contactgegevens alleen gebruiken om op uw zorgen te reageren.

Snelle reactie: we streven ernaar om binnen 48 uur op uw klachten te reageren. Uw feedback is belangrijk voor ons en we willen eventuele problemen zo snel mogelijk oplossen.

Continue verbetering: uw feedback helpt ons onze producten en diensten te verbeteren. Wij nemen uw inbreng serieus en gebruiken deze om positieve veranderingen door te voeren.

Andere mogelijkheden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.