+31 85 800 1466
Hoe gaan de leveringen?
Alle bestellingen die geplaatst worden op onze website worden bij je afgeleverd door PostNL Pakketservice, PostNL brievenbuspost, fatbike transportbedrijf.
Levertijden
Wij hanteren één verzendmethoden, namelijk: Op een werkdag voor 12:00 besteld, is morgen in huis. Deze verzendmethode kun je zelf kiezen op de afrekenpagina.
Bestel jij voor 12:00 op een werkdag, dan kun je het bestelling de volgende dag al in huis verwachten.
Bestellingen boven de 20 euro voor 12:00 worden de volgende dag gratis geleverd met PostNL of een fatbike transportbedrijf als verzendmethode.De verzendmethoden hebben verschillende tarieven en worden weergegeven op de afrekenpagina.
De order wordt verwerkt, zodra de bestelling is betaald.
Bestelling & betaling ontvangen op | Verwachte afleverdag | |
Zondag | Dinsdag | |
Maandag voor 12:00 uur | Dinsdag | |
Dinsdag voor 12:00 uur | Woensdag | |
Woensdag voor 12:00 uur | Donderdag | |
Donderdag voor 12:00 uur | Vrijdag | |
Vrijdag voor 12:00 | Maandag/Dinsdag | |
Zaterdag | Dinsdag |
Brievenbuspakketten hebben levering 1 tot 2 leverdagen.
Bestelling & betaling ontvangen op | Verwachte levertijd |
Zondag | dinsdag |
Maandag voor 12:00 uur | Dinsdag |
Dinsdag voor 12:00 uur | Woensdag |
Woensdag voor 12:00 uur | Donderdag |
Donderdag voor 12:00 uur | Vrijdag |
Vrijdag voor 12:00 | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Bestelling & betaling ontvangen op | Verwachte levertijd |
![]() |
1-2 dagen levertijd |
![]() |
2-3 dagen levertijd |
![]() |
2-4 dagen levertijd |
![]() |
3-5 dagen levertijd |
![]() |
3-5 dagen levertijd |
![]() |
2-5 dagen levertijd |
![]() |
3-4 dagen levertijd |
Uitleg bestelproces
Om te bestellen bij mediakoning dien je in te loggen met je account. Heb je nog geen fatbikekoning account, maak deze dan hier aan.
Waar is mijn pakket?
Als je de status van je bestelling wilt weten kan je een mail sturen naar info@fatbikekoning.nl.
Wat als mijn pakket vertraagd is?
De bezorging is in de handen van PostNL of de fatbike transportbedrijf. Via hun website kan je met de track and trace nummer de bestelling in de gaten houden. Wij weten dat zij als betrouwbare partner hun best doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond worden.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
1. De Track & Trace code van het pakket volgen.
Je vindt deze in je bevestigingsmail. Controleer bij PostNL of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze technisch support, wij helpen je graag verder.
Product niet beschikbaar
Het kan voor komen dat er een bepaalde product niet op voorraad is. Stuur ons een mail. Dan kunnen wij je ervan op de hoogte stellen wanneer het product weer beschikbaar is.
Product in winkelwagen plaatsen
Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.
Telefonisch bereikbaar:
Ma – Vr: 10:00 – 20:00
Zaterdag: 10:00 – 18:00
De uitkomst van de keuzehulp komt hier...